sobota 11. března 2017

Tak se do toho pojďme pustit...


Dnes jsem tu se slíbeným návodem na 
betonová vajíčka.
Žádné strachy, jdeme na to.
Připravte si:
1. vaječnou skořápku 
2. suchou rychleschnoucí betonovou směs
3. trychtýř
4. špejli
5. vodu
6. dřevěné nebo umělohmotné míchátko
7. papírový futrálek na vajíčka
8. umělohmotnou misku
Postupujte takto:
1. na širší straně vajíčka udělejte opatrně špičatým nožíkem otvor (nemusí být ani nijak začištěný)
2. vyklepejte bílek i se žloutkem (a upotřebte ho někde v kuchyni ☺při pečení)
3. prázdnou vaječnou skořápku vymyjte a nechte uschnout
4. rozmíchejte si v umělohmotné misce požadované množství betonové směsi s vodou (ne moc řídké, ne moc tuhé...zkrátka tak akorát)
5. do otvoru vajíčka vsuňte trychtýř a opatrně dávejte betonovou hmotu
6. můžete ji případně posunovat špejlí
7. čas od času s vajíčkem lehce zatřepejte, abyste se hmota rozprostřela všude
8. takto postupujte až nahoru
9. naplněnou vaječnou skořápku postavte do papírového futrálku na vajíčka  a nechte nejlépe do druhého dne pořádně vytvrdnout
10. druhý den odstraňte nožíkem skořápku, bude se vám to lámat, ale to nevadí
11. po odstranění skořápky už na vás vykoukne krásné betonové vajíčko, které můžete dle libosti dekorovat.


 

Tramtadadááááá.
 Hody hody do provody ... a to je vše ☺


Přeji veselé velikonoční tvoření.
Ahoj. 
M.

(na doporučení dcery moje maličkost ☺)

15 komentářů:

  1. Marti jsi moc hodná, že si krásně přípravu betonových vajec nafotila, hned má člověk chuť se do nich pustit a já do toho půjdu určitě, chtěla bych si z nich připravit venkovní aranžmá.
    Měj prima dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, super, mám to tu u Vás moc ráda, jste moje krevní skupina, patřím do starší věkové skupiny ,ale vždy na děvčatech oceňuji, že se podělí o návody atd., víte kolik lidí potěšíte, poradíte, nakopnete:-) mooooc lidí potěšíte, díky díky, a ta smějící se foto tj bombastické, jen tak dále... rozdávejte dále, pa Ifka

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Skvělé, moc se mi to líbí, asi vyzkouším :-) :-) :-) Díky za SKVĚLÝ návod, krásný víkend, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti paráda!Moc děkuju.-)Krásné dny přeji!.-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeeeéé to je jednoduché :-) diky za návod. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, krásny úsmev moja milá. Dcéra doporučila dobre. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Marťo, skvělé! Díky za tip i návod na krásnou velikonoční dekoraci. Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, Martinko, děkuji, skvělé, vyzkouším. Je úžasné, že většinou ty nejhezčí věci jsou úplně jednoduché... Krásné předjarní dny. H.

    OdpovědětVymazat
  9. moc pěkné, až povyroste kluk tak se do toho určitě pustíme ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé, stálo by za pokus :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko -betonová vajíčka mají výhodu , že se nekazí :-)) a každoročně se dají různě přikrášlet!! s benotem také moc ráda pracuji♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  12. DĚVČÁTKA, DĚKUJI ZA VAŠE ZASTAVENÍ A JSEM MOC RÁDA, ŽE JSTE ZDE NAŠLY INSPIRACI.
    KRÁSNÝ TÝDEN, MARTINA ♥

    OdpovědětVymazat
  13. No, na betonárce jsem už párkrát byla, ale tak rozesmátou a sympatickou betonářku jsem tam tedy nikdy nepotkala :o)
    Martinko, super! Díky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký nápad a ta vaše fotka mě velmi pozitivně naladila!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...