pondělí 3. října 2016

Dnes ráno, přesně v 8:36


dosáhli 
"Moji šťastní andělé"

1 000 000 návštěv

Mám takovou radost, že se líbí a že mají své stálé i nové čtenáře. 
Pro dnešní výjimečný příspěvek jsem se nechala jsem inspirovat luxusními sametovými dýněmi podle Andrejky a dvě černé si vyrobila. Je to docela snadné, jen sehnat samet a pravé dýňové stopky bylo obtížnější. Musela jsem si vypomoci březovou větví. Ale i tak se myslím dýňky povedly. Ještě mám v záloze samet šedý, takže mě ještě výroba těchto slavnostních dýněk čeká. O tom až zase příště.

Na závěr píšu DĚKUJI
Děkuji za vaši přízeň, za váš čas, který zde trávíte, za vaše milé komentáře, za to, že jste.

M.




26 komentářů:

  1. Tak všechno nejlepší milionářko :-).At je to tady pořád taková oáza klidu,fajn čtení,nápadů,postřehů a fotek,co potěší.
    Moc díky za pravidelný přísun mého počtení zde.H.

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, jsi bohatá !! Přízní nás čtenářek co čekají na tvé krásné fotky, na milé příspěvky, na dobroty. Tak ať tvé "bohatství" jen vzrůstá.
    Měj se moc hezky v podzimních dnech.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, velmi velmi ti děkuji. Vážím si tvé přízně.
      M.

      Vymazat
  3. Martinko, tak to Ti moc gratuluji a přeju ať se tvému blogu i nadále daří a také další čtenáře :-). Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, gratuluji
    ČÍSLO JE VELKÉ...přeji, ať tvůj web je nadále tak inspirativní jako doposud.
    Hezké podzimní dny přeje Marťula

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, přeji další milión a ještě víc ... sametové dýničky jsou moc kráááásné :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji a k tomu vyroci zvu na svou giveaway :)
    http://love-passion-faith.blogspot.cz/2016/09/predvanocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, úctyhodné číslo a ja sa ani nečudujem, lebo chodiť sem k tebe je radosť. Tekvičky sa vydarili a už sa teším na tie šedé. Som rada, že som Ťa mohla k ich výrobe inšpirovať. U nás to tiež momentálne vyzerá ako vo veľkovýrobni. Prajem naďalej množstvo spokojných čitateľov, nech číslo vzrastá. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, přítelkyně moje, moc ti děkuji i za tvé nádherné inspirace.
      Pa M.

      Vymazat
  8. Marti, gratuluji k milionu. taky sem chodím moc ráda. a dýněčky se taky chystám vyrobit.
    krásný podzim, Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Martinko, velká gratulace k "milionu" letí i ode mě, dýněčky máš úžasné ! Ilona

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko také posílám velikou gratulaci. Však si ji zasloužíš, tvé stránky jsou pro mne (a určitě nejen pro mne) velikou inspirací.
    Dýňky jsou nádherné. Měj se moc hezky. Z❤

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne kulate cislo, moc a moc gartuluji a jen tak dal, chdoim sem rada:-). Pohodovy den. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko, milionářko, moc gratuluji! Máš krásný blog a je radost se tu zastavit.
    Dýně jsou překrásné!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Moc gratuluji....potěší to,tak ať se daří dál.
    A sametové dýně jsou opravdu moc hezké.....také se mě líbí,ale nemám samet.
    Budu se těšit na ty šedé.
    Hezký podzim Marťula

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko, veliká gratulace i ode mě.Přeji Ti spoustu dalších spokojených čtenářů, kteří se budou rádi vracet , tak jako já.
    Dýně jsou moc krásné.
    Pá jana

    OdpovědětVymazat
  15. Martinko, gratuluji... je tu prostě moc hezky !
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...