sobota 19. března 2016

Sladké přípravy


500 g hladké mouky na křehká těsta
220 g moučkového cukru
260 g másla 
3 žloutky
strouhaná citrónová kůra
oranžová marmoška na slepování

...těchto několik málo surovin potřebujete na křehká 
VELIKONOČNÍ VAJÍČKA

Krásný dobrý den milé dámy!

Přesně jak jsem předpokládala, tak dnes není počasí nic moc. Přesto náladu mi to nekazí a v klidu se připravuji na příští pašijový týden.
Dnes přišla na řadu linecká vajíčka s vykrajovanými jarními motivy (konečně jsem sehnala mini velikonoční vykrajovačky - celou sadu: je tam zajíček, kuřátko, slepička, vajíčko a čtyřlístek).
Ve středu budu péct jidášky s medem a v dalších dnech nadýchané bochánky.
Vše hezky v klidu a tichu tak, jak to v pašijovém týdnu má být.
Těším se.



A aby nás beránek nepokakal, nepořídíme si nic nového na sebe, ale museli jsme pro nás pro všechny objednat novou pračku. Ta naše...16 let stará babička už odmítla dál pracovat. Má odslouženo a právem ukončila svou činnost ☺☺☺
Takže nová kámoška je na cestě a já se na ni těším. Doufám, že to bude minimálně takový držák jako ta stará.

Mějte fajn sobotní večer i neděli,
pa 

M.




18 komentářů:

  1. Marťo, krásné vajíčka a určitě i dobré. Dala bych si :-) Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, krásně jste to upekla, ty miniaturky vykrajované - to je krása! Tak jste mě navnadila, že asi už začnu také péct, mám v plánu perníčky (ale možná zkusím i linecké, díky za receptík!) Krásné předvelikonoční dny a pohodové praníčko v nové pračce. Libuš

    OdpovědětVymazat
  3. Linecká vajíčka se moc povedla, krásná velikonoční vykrajovátka.
    U nás bylo dnes docela pěkně, i sluníčko se ukázalo.
    Přeji hezké dny začínajícího jara, Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, ty vajíčka jsou kouzelná... musím říct, že ty malá velikonoční vykrajovátka "honím" už od loňska... můžu se zeptat kde je mají? .. kdyby to byl eshop, to bych byla nejradši..
    Přeju krásné skoro jarní dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, koupila jsem je v domácích potřebách Orion.
      Mají i e-shop, tak se zkus podívat.
      a a díky, M.

      Vymazat
  5. Martinko linecká vajíčka vypadají úžasně. Koledníčkům se zajisté budou líbit ♥ přeji krásné dny Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, to jsou pekna vykrajovatka a vajicka, a fotky!!!:-) M.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné tvary, cukroví vypadá moc dobře.
    Přeji krásné sladké velikonoční přípravy. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, ta jsou roztomilá. Receptík jsem zapsala. Děkuji. Pěkné jarní dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, paráda. Ta malá vykrajovátka jsou super. Já jsem si taky koupila vykrajovátko zajíčka a slepičku, ale jsou větší. Takže se taky budu pouštět do lineckého :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, vypadají úžasně ta tvá vajíčka. U nás se dělají linecké slepičky, budou i jidáše a mazance, možná i beránek... uvidíme :o)
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezká vykrajovátka, taková jemná, to se mi líbí. My většinou na velikonoce nebýváme doma, ale letos je změna, budeme mít návštěvu a tak rozmýšlím co napeču, uvařím.
    Měj krásné dny Marti.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádherný :) To tešto je podobné jako na linecké jenom tam jsou přidané nějaké suroviny. Tohle budu muset taky někdy vyzkoušet. Nikdy by mě nenapadlo, že něco takové se může dělat na Velikonoce, ale vypadá to užasně a je to hodně lákavý.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne a určite aj dobré. Fotočky úžasné. Papa Aňa

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Martinko, ty vypadají krááááásně !!!!! Super nápad !!!!! Přeji ti krásné Velikonoce ♥♥♥ Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...