čtvrtek 23. července 2015

MINIMALISTICKY




kvítky
S R P K U

Minimalisticky.
Zkouším fotit detaily.
Křehké květy srpku jsou myslím na mé naprosto amatérské pokusy ideální.

Potřebovala bych nový foťák. Ten můj, který mám po tatínkovi, má na objektivu malinký defekt. Dělá mi na fotkách neplechu. Musím neustále hledat pozice, na kterých nebude flíček vidět, i když někdy se mi to úplně nedaří, uff.


Objetí všem

Martina

5 komentářů:

  1. Martinko tvé fotky jsou vždy tuze pěkné, je znát používání objektivu, detaily jsou překrásné. Já mám "jen" digitál, snad se někdy dočkám. Máš kolem krásné okolí, u nás nablízku jen pastviny ;-))), žádná pěkná louka.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, moc hezké ... srpek... ani nevím, že se tak jmenuje ... je nádherný moc ... chvílemi mi připomíná můj oblíbený závojíček ... fotky jsou fakt povedené... je to něha ...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, ty fotky jsou nádherné!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, fotky se nádherně povedly - kdo umí, umí ... Moc se mi líbí i tvůj ořechový svícínek a vlastně celá dekorace je nápaditá! Hezké odpoledne přeje Maru

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...