pátek 10. července 2015

ANGREŠTOVÁ s červeným rybízem ...


... čerstvou limetovou šťávou a vanilkou

Ahoj všichni u džemování.

Dnes jsem uvařila jednu z českých marmeládových klasik...

ANGREŠTOVOU s červeným rybízem


Šmrncla jsem ji ale trochou limetové šťávy, díky níž dostala marmeláda tak trošku jiný říz a pro krásnou vůni přibyla vanilková zrníčka.


K dispozici jsem měla 1,5 kg červeného angreštu.
 K němu jsem přidala stejný díl červeného rybízu,
1 dcl čerstvě vymačkané limetové šťávy a
vyškrabaná semínka z jednoho lusku vanilky.
To byly základní suroviny, z kterých jsem začala vařit voňavou marmošku.

Dnes použité sklenice Weck jsou opravdu veliké, mají objem 580 ml. Původně jsem je zamýšlela nechat na švestková povidla, ale tak nic no, ještě nějaké přiobjedám. Do vaření povidel času dost.

A jak užíváte prázdnin vy ?
Já jsem stále v jednom kole...ale hezkém. Vařím letní jídla, peču letní dezerty, marmeláduji, žehlím venku na terase, sbírám levanduli a už i rajčata, suším prádlo na sluníčku, větrám peřiny na balkóně, pobíhám jenom v kalhotkách, dveře na terasu mám stále dokořán a krásně v nich vlaje záclona...zkrátka užívám si každý letní den. Také se chystáme na malou dovču po vlastech českých a moravských, takže na mně je, abych naplánovala přesný program.
Jak říkám...v jednom příjemném kole.



Dnes už mi nezbývá než popřát Vám krásný večer a dobrou noc.
Mějte se fajn a brzy zase na shledanou.





Objetí všem
Martina

6 komentářů:

  1. Martino, u Vás musí být krásně! To je paráda, jak si léto užíváte. Krásné fotky. Užívejte léta i nadále, ať se daří ;-).
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje tchyne -svokra robila kompot egresovo-ribezlovy. Ribezlovy dzem robim casto ,egresovy som tiez vyskusala ale spolu to moze byt zaujimave. Ked dozreju ribezle tak vyskusam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, spolu je to kombinace skvělá. Trošku štiplavá, trošku sladká, trošku kyselá...zajímavá.
      Přeji veselé marmeládování, Martina

      Vymazat
  3. Krásné sobotní skoro poledne. Okukuji sklenice s marmeládičkou, jsou parádní. Asi si je taky objednám ;-) , rybízu je ažaž... Pak marmeládu rozdám jako "jedlé dárečky" :-) .

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, ty tvoje kombinace jsou úplně luxusní :-)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...