neděle 12. dubna 2015

Čerstvě nařezané


☼ ☼ ☼
žluté

NARCISY

...jsem včera dostala od své tchýně Helči.
V pátek mi povídá, jak jí krásně kvetou na zahrádce narcisky 
no a já na to tedy: "A nevěstě (jako mně teda) nedoneseš? ☺"
Nenechala se zahanbit a včera k nám vkráčela ☺ s kyticí opravdu nádherných velikých zlatých květů.
Prý: "Tady máš nevěsto, ať mě nepomluvíš☺"
Všechno je to samozřejmě sranda, my se takhle špičkujeme bez urážek běžně.



Černé korálky, u mě již tradičně bílá peříčka a mini svíčka TINE K HOME, to vše na stříbrném podnosu, se k narciskám skvěle hodí.
Kombinace černé a žluté je velmi elegantní.


Moje milé čtenářky, ráda bych Vám opět poděkovala za vaši přízeň a za vaše, pro mě velmi  milé, návštěvy u mě na blogu. Věnujete mi tím svůj čas a toho si opravdu velmi vážím.
Přeji Vám krásné sluníčkové jarní dny.



Objetí všem
Martina

7 komentářů:

  1. Martí, úžasná jarní stylizace :-))) Hezký zbytek neděle. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám Martinko velkou kytku narcisků, Dala mi je kolegyňka z práce k narozkám. Akorát mi rychle vadnou. Asi je u nás doma moc velké teplo. Ale jsou nádherné :-) Krásný zbytek neděla, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, máš doma krásně jarně,pa Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný, jarný, svetlý útulný domov.
    Mne nikto nedoniesol narcisy, a ja teraz nemám, lebo som ich zabudla zasadiť. Sused vedľa má v predzáhradke snáď 100 kusov, ako by sa presunuli ku mne?

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko máš moc hodnou tchýni. Krásnou dekoraci jsi vytvořila. Já si říkala, že až rozkvetou narcisky na zahradě, že si taky natrhám do vázy, ale nakonec mi jich bylo líto, takže zůstaly na zahradě. Krásný den. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalé jarní deko a moc hezký vztah s maminkou manžela, ale nedivím se, už jsme tě trochu poznali!
    Martinko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, narcisky mám hooodně moc ráda, ta jejich žluť je úžasná a ještě když jsou kombinované s bílou, krása. Mně letos zatím vůbec nevykvetly, jen samé lístečky a květy nikde. A taky mi je mnohokrát na zahradě spapaly myšky. Krásně máš naaranžované - u tebe je to vždy krásné :o). A není nad dobré vztahy s tchýňkami. Já si nemohla stěžovat, ale už nás před lety opustila...Nyní jsem tchýňka já a získala jsem mezi těmi mými mužskými dceru, za to jsem vděčná a šťastná... Krásné dny Marti. Ála

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...