středa 25. března 2015

První jarní pupeny


mě každoročně fascinují.

Přeji Vám Všem příjemný podvečer.


Zvláště obrovské pupeny kaštanů jsou krásné.
Jsem také moc ráda, že už můžu fotit venku. Ne že by se tedy v zimě nedalo fotit venku, ale znáte to...jarní světlo je jarní světlo.


Pokračuji také ještě ve výrobě drobných velikonočních dekorací. Letos se mi nejvíc líbí vše ve spojení s peříčky. Ale vlastně...když to vezmu kolem a kolem, tak mě "peříčková mánie" drží už docela dlouho.

Béžovobílá peříčka jsou součástí náhrdelníku, který nosím moc ráda a docela často.
Přesně v duchu stylu BOHO.
Ten se líbí, mám takový pocit, v poslední době mé dceři.
Stále mě uhání, abych jí udělala květinkovou čelenku. 
Budu se do ní muset pustit.
Asi mi nic jiného nezbyde. Nemáte s touto tvorbou některá nějaké zkušenosti? Třeba, kde sehnat vhodné kytičky, jak je navázat apod. Klidně si nechám poradit...a ráda ☺




Milé dámy,
dnes se loučím.
Běžím udělat nějakou drobnou večeři a ještě mě čeká výroba domácího jogurtu.


Hezké sluníčkové dny


Objetí všem
Martina

4 komentáře:

  1. Marti, to sú krásne fotky. videla som ich už na Pintereste. Na Tvojom vonkajšom stole to všetko vyzerá krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, to jarní pučení je opravdu fascinující, krásně si ho zachytila na svých fotkách.
    S čelenkou ti neporadím, naposledy jsem dělala čelenku pro Terku na karneval - byly jí 4 roky a byla za vílu :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, moc krásné fotky! Tuhle už jsem taky na několik keřů nakukovala, jak na tom pupeny jsou :-) Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...