středa 8. října 2014

Kdo řekl ... ?


že podzimní barvy jsou jen oranžové, okrové, zelené, případně hnědé?

Já třeba mám s podzimem spojenou barvu
temně švestkovou


...a právě proto jsem ji zvolila na svůj nový háčkovaný nákrčník.
Jsem teprve v začátku, ale nebojte se, rychle s ním pohnu.
Vzhledem k tomu, že budu celý víkend bez PC....ach ach ☺,
tak bude "zběsilé "háčkování ☺ na pořadu dne.



No a když už tedy máme ty sychravé dny,
tak jsem obměnila i interiérové dekorace.
V neděli po obědě jsem vytáhla muže i dceru do lesa.
Nechtělo se jim, bránili se, ale neuspěli...
Na houby jsme nejeli, na ty neee, ty se přede mnou přeci schovávají ☺,
ale do košíku se nám kupil mech, větvičky, vřes, opadané borůvčí a také obrovské pláty březové kůry ( z těch jsem měla velikou radost...bude i na další, třeba vánoční tvoření).


Také několik malých náletových smrčků i s kořínky jsme si přinesli domů.


V obyčejné staré zavařovačce to mini smrčku sluší nejvíce...co říkáte?



Mějte se všechny moc fajn!
Těším se příště nashledanou.



Objetí všem
Martina

10 komentářů:

  1. Martino, krásné poklady jsi si donesla, je fajn mít kousek lesa stále usebe :-)
    Nákrčník se rýsuje a vzoreček se mi moc líbí. I barvička, proč ne švestková.
    Tak ať to jde hezky od ruky a těším se na výsledek. Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, plně si letos uvědomuju, že podzimní dekorace jsou všude kolem nás. Tvůj příspěvek to jen a jen potvrzuje - nádhera! A ten nákrčník se rýsuje parádně, já té barvě říkám ostružinová a líbí se mi!
    Přeji pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, malý smrčok vyzerá v pohári naozaj krásne. My tu na rovine takéto poklady nemáme. Všetky prírodné dekorácie spolu krásne ladia. A slivková farba na nákrčník, skvelá voľba, už sa teším na konečný výsledok. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, také se chystám ještě navštívit les a přinést si trochu té podzimní přírody domů. Jen u nás už druhý den děsně fouká. Já nemám ráda fialovou barvu, ale tento tmavý švestkový odstín je jediný, který se mi líbí. A připadá mi - nemáš přízi Elian Nicky ? Víš, že by mi nenapadlo si udělat nákrčník "děrovaný" :o) ? Já jsem vždycky celá zachumlaná do hutného zimního nákrčníku, mám ráda teplo na krk. Těším se, že po neděli bude hotový a vyfocený. Hezké dny. Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, parádní samosběr přírodnin.... a ten smrček je prima nápad! Tvůj nákrčník se mi moooc líbí, určitě už je hotový, vi|ď! Hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Martinka, skvela dekoracia...v jednoduchosti je krasa. S nakrcnikom s apotom pochval aby som videla celkove dielo :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji dekorace z lesa.Nákrčník bude v moc hezké barvičce.Krásné dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Martinko, opět krásné tvořeníčko, nákrčník vypadá ze vzorečku naprosto skvěle!! Vidím, že nejen já se těším na konečný výsledek, určitě nám připravíš fotečku - tolik je nás, co po nákrčníčku lačníme... Přírodní dekorace - opět úžasné, jako vše od Tebe, děkujeme. Libu

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko,
    úžasná barvička, těším se na výsledek ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Podle mě je podzim plný krásných tmavých barev. Starorůžová, ale i tvoje temně švestková je pro podzim jako stvořená. Máš šikovné ručičky, snad se přes víkend taky k něčemu podobnému dokopu a udělám radost době, nebo mamině :) Moc hezký a inspirativní blog, přidávám si ho mezi oblíbené! Krásný den Marti ♥

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...