středa 20. srpna 2014

Dámská jízda do Orientu


Po týdenních blogových prázdninách 
posílám slunný pozdrav Vám všem.



Dnes jsme se s Terinkou vrátily z horkého, sluncem zalitého a voňavého Egypta.
Byla to naše PRVNÍ DÁMSKÁ JÍZDA.
Vydaly jsme se na cesty samy dvě, taťka tentokrát zůstal doma.
Bylo to úplně jiné než obvykle.
Dvě ženy, z nichž jedna obletovaná...a já to tedy opravdu nebyla ☺...v Orientu.
Musím přiznat, že první den jsem si bez toho našeho taťky připadala taková necelá, trošku zranitelná, ale pak jsem se naladila na tu správnou dámskou notu a bylo to fajn, moc fajn.




Teplo bylo neskutečné a moře horké jako voda ve vaně.
Terinka se poctivě slunila ze všech stran, takže má krásnou zlatoměděnou barvu. 
Naopak já jsem spíš vyhledávala stín, ale i přesto jsem jako černoška.
Tam to opaluje opravdu i ve stínu, to je ta obrovská výhoda mořského klimatu.

Měly jsme i veliké štěstí na super lidi, s kterými jsme se tam seznámily.
A to je také vždycky fajn.



A protože k Orientu patří silná vůně koření, mušlí a myrhových tyčinek,
tak i my jsme si je dovezly domů.


No ale nedá se nic dělat...prázdniny nám kantorům už opravdu končí
a v pondělí nakráčíme "zvesela" do práce.
Nezbývá než se těšit na příští léto a přemýšlet o dalších cestách.


Mějte krásný večer


Objetí všem
Martina


10 komentářů:

  1. Krásny záver prázdnin. Verím, že ste si to dievčatá užili. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, vítám vás doma! Jsem moc ráda, že jste měly super dámskou jízdu, i když naprosto chápu tvé prvotní pocity (už žiju většinu života v páru :o)).
    Užij si zbytek prázdnin v pohodě a klidu,
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helinko,
      ano, já příště jedu opět s mužem a Teri pojede zase se svým přítelem. Tím ale nechci říct, že tato dovča nebyla super. Byla prostě jiná, ale báječná.
      Pa pa Martina

      Vymazat
  3. Marti a já dnes telepaticky na Tebe myslela a říkám si, to oni určitě někde mořují...a ono ano. Tak to je super, že jste si to holky takhle báječně užily. Krásné dny další ...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věruško,
      i já jsem na tebe myslela, dokonce jsem o tobě jedněm lidem vyprávěla...jaká jsi skvělá a jak chystáš knížku a jak budete stavět na samotě...
      Pa pa a hezký den, Martina

      Vymazat
    2. Marti, to je pro mne pocta, děkuji moc. Věrka

      Vymazat
  4. Martinko, musela to být hezká "holčičí" dovolená, kdybych měla dceru, toužila bych po takové. Všechny dny, které trávíme s milovanou osobu, jsou ty nejhezčí na světě.....A že to léto uteklo příliš rychle, že ? Ála

    OdpovědětVymazat
  5. que lindos trabajos tienes!!!!!!!!, me encantan.

    OdpovědětVymazat
  6. Udelaly jste si dovolenou v pravou chvily nez zase zacne velky pracovni schon. Mate krasne vzpominky na vasi damskou jizdu.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...