čtvrtek 5. června 2014

Pozdrav z Německa



Ahoj všechny mé drahé...

Před malou chvilkou jsem otevřela počítač
a pročítala si zprávy,
když vtom najednou ... nová zpráva.

POZDRAV Z NĚMECKA

rozkliknu a čtu: 
----------------------------------------------------------------------------------------------


Dobrý den,

dneska jsem si psala se ségrou o škole a nějak jsem si na Vás vzpomněla.

Jako češtinářka moc nekoukejte na to jak píšu, žiju už dva roky v Německu tak to není tak snadné psát česky a spisovně. 

Určitě víte jak jsme vždycky všichni nadávali jak nás učíte těžké věci v češtině a že ostatní třídy se to učit nemusí. Teď Vám mohu s odstupem času říct, děkuji že jste nás tak "trápila". Na střední jsem se nemusela ani jednou učit na češtinu, VŠECHNO jsem už uměla a to nepřeháním. Náš učitel na čj nechápal, jak jsem mohla umět všechny ty složité rozbory tak dobře a většinou bez chyb. Z češtiny jsem odmaturovala s dvojkou, ztratila jsem pár bodů v tom písemném testu. Jinak zbytek předmětů jsem měla za jedna, takže vyznamenání ale na VŠ jsem stejně nešla, chtěla jsem tenkrát za každou cenu do Německa, od září tady nastupuju na 3 letou školu na zdravotní sestru, což je vlastně spíš práce než studium, mají to tu jinak, hodně praxe v nemocnici (placené) a sem tam škola.

Jak se máte Vy? Ještě Vás to baví ve škole?

Těším se na Vaši odpověď,
Petra Kratochvilová



No děvčata...řeknu Vám...jsem dojatá a šťastná zároveň.

Víte...nestává se často, aby byl pedagog zpětně pochválen od svých bývalých žáků.
Teď ale vidím, že přeci jen to, že se nesnažím jen precizně učit češtinu, ale hlavně vychovat slušné lidi, se opravdu vyplácí.



A ještě Vám ukážu naši Teri při předávání maturitního vysvědčení.
Byla jsem na ni tak pyšná.



Mám takovou radost.
A velmi si vážím hlavně toho, že se s Vámi mohu o ni podělit.
Mějte krásný čtvrteční podvečer
a brzy nashledanou.



Objetí všem

Martina

8 komentářů:

  1. Krásny list Marti, určite zahreje pri srdiečku. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tak to je moc hezké a jak já říkám měli bychom se navzájem všichni více chválit. Je to hezké ocenění tvé práce (a že ta učitelská je někdy asi opravdu nevděčná). Přeji ti více takových žáků a milých dopisů.Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Člověk je od přírody asi tvor líný. A tak, když ho někdo nutí k tomu, aby něco dělal (třeba se učil), brblá a brání se. Ale pak dozraje, zmoudří a dojde mu to. Učitel se bohužel tohoto prozření málokdy dočká, takže díky za každý takový mail. Určitě si to zasloužíš, musí to hřát u srdce.
    Moc ti to přeju Martinko, měj hezký večer.
    Helena

    PS: Terezce to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. ...krásné ... Terezce to moc sluší...Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné... až se mi oči mlží ;-) Jste holt šikovné obě s dcerkou :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny list, no vidieť, že robíš svoju prácu s láskou a rada a poctivo. Ono sa to všetko vždy vráti. Trebárs aj v podobe toho listu od bývalej žiačky.
    Terezke to veľmi pristane. Verím, že ste na ňu veľmi hrdí.
    Krásny slniečkový deň prajem.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Martinko, gratuluji Terezce k maturitě a Vám k tak šikovné a krásné dcerce!!
    Tento pocit znám dobře, když dcerka maturovala na samé jedničky a pání profesoři nešetřili chválou, byl to moc hřejivý pocit.
    Krásné to ocenění od bývalé žačky, aby ne, z Vašeho blogu je patrný Váš charakter, šikovnost a obětavost. Díky Vám za vše, budu se k Vám opět ráda vracet. Srdečně zdravím, Libu

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Marti, tolik moc je čtení dojemné a krásné... Lidka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...