sobota 13. dubna 2013

Ilse Jacobsen ... aneb v pohodě do nepohody


Krásný sobotní den milé dámy.
Už dlouho se rozmýšlím, jakou barvu gumáčků od známé švédské návrhářky Ilse Jacobsen si pořídím. Jsou vyrobené ze 100% přírodního kaučuku, ale hlavně mají zateplenou vlněnou vnitřní podšívku. Navíc mají odlehčené podrážky, a tak se hodí do deštivých i sněhových dnů.
Otázkou však zůstává, kterou barvičku zvolit. Já se pravděpodobně přikloním k černé, i když se mi líbí i jiné odstíny. S ohledem na praktičnost ale asi opravdu zůstanu u osvědčené klasiky.



                                                                                         
                                                                                                            ČERNÁ









SVĚTLOUNKÁ BEIGE










                RŮŽOVÁ PINK







                                CARAMEL











??? Jaké byste si vybraly Vy...milé dámy ???


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

10 komentářů:

  1. Moc tě zdravím Martinko....ty jsou teda super,vůbec nevím kterou barvu i když jak píšeš...vzhledem k praktičnosti černá....ale jinak u mě vede světlounká beige anebo caramel.
    Pohodový víkendík,pa,pa ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Janinko...
      no právě, mám také dilema. Moc se mi líbí ty světlounké, ale... ☺
      I tobě přeji prima víkend, pa pa
      Martina ♥

      Vymazat
  2. Marti, gumáky jsou parádní všechny! Já bych volila světlounkou beige. Každopádně určitě vybereš dobře. Hezký víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, jsou krásné úplně všechny, mě se líbí ty karamelové. Mám moc ráda hnědou, tak asi proto. I když ono ve výsledku je to úplně jedno, protože jak s nima vkročíš do bahna, tak jsou hnědé všechny :D
    Primy víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné jsou opravdu všechny já bych šla asi do té světlé béž nebo karamelové. Podobné jsem kdysi měla, ještě po mamce, a těžce nostalgiky na ně vzpomínám... papa, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,já bych si asi musela vylosovat ty pravé....ale kdyby přece jenom,tak bych volila duel beige-černá:-) Hezký podvečer. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Karamelová a béžová jednoznačně vedou,ale krásné jsou všechny!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Teedy! :) Já bych si asi vybrala ty světle béžové! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, u mňa sú rozhodne favoritom svetlo béžové. Nemajú chybu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, já jsem se na tohle téma rozhodovala na podzim ..... pořád jsem řešila jaké ????? ...... Gumáky jsem potřebovala na procházky s prcky ze školky, chodíme ven i v dešti ..... měla jsem vybrané na netu různé barvičky, pak mi to nedalo a zašla jsem se na ně mrknou do obchodu a vyzkoušela jsem si je .... nakonec jsem si odnesla "černé", zvítězil rozum, hodí se mi ke všemu a v těch barevných jsem si přišla tak nějak "infantilně", přece jen už nejsem trhlá puboška-škoda ...... jsem moc zvědavá, jakou barvičku si nakonec vybereš ty ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...