neděle 3. února 2013

Baby králíček ... a pikantní řeřicha


Zdravím Vás milé přítelkyně v dnešním nedělním odpoledni. Prodloužený víkend utekl jako voda, ostatně jako vždycky, a já jsem si ho malinko zpestřila jednoduchým háčkováním. Tentokrát jsem zkoušela takovou mini králičí slečnu - zkrátka baby králíčka. Návod nemám, háčkovala jsem podle oka, jako mnohé z nás.
V týdnu jsem pokoupila několik jarních drobností v Kik, a i když vím, že jaro je ještě hooodně daleko, tak se nemůžu dočkat. Bohužel ten únor a ještě i březen bývají dost studené a dlouhé měsíce. Já si jdu udělat horkou nedělní kávičku a jdu se trošku pokochat vašimi krásnými blogy, tak zatím pa

"Baby králíček"




Jo...a také si pěstuji řeřichu...to aby vitamínky nechyběly...☺
"Exluzivní" ☺ je na celozrnném pečivu s domácí pomazánkou...
Příště přinesu nějaký dobrý recept...☺























Mějte se moc prima...





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


19 komentářů:

  1. Martinko, ten je nádherný, moc se ti povedl ....Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko zajíček je moc roztomilý,já už chci také jaro!!!!!Řeřichu mám moc ráda,těším se na recept,krásný den!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, hezkou neděli přeji. Králíček je super(já bych to rozhodně nedokázala)))...a řeřichu už taky konzumujeme. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, zajačik je nádherný. Ani si nevieš predstaviť ako Ti závidím, že vieš takto krásne uháčkovať od oka. Ja si ani nechcem predstaviť, čo by mi vzniklo, keby som háčkovala od oka. A porcelánové kvetinky na zavesenie sú rozkošné, ja ich mám v bielom. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, pěknou nedělku Ti přeji .. zajíčk se Ti moc pěkně povedl. Jsi šikulka. Já byla dnes v Kiku a nic nekoupila.. nic neměly .. ach jo ..

    .. pěkný zbytek dne .. Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  6. Je kouzelný!Hezkou neděli přeji

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko krásně jsi pokoupila a ještě krásněji háčkovala pa má milá a hezký nový týden Dita

    OdpovědětVymazat
  8. Králíček se ti moc povedl, ani se nenadějeme a jaro bude tady. A než bude, uděláš, Martinko, spoustu krásných věciček!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, králičí slečna je nádherná, moc se Ti povedla! Taky se na ní chystám, syn chce o trošku větší, aby udržel vajíčko, tak jsem na sebe zvědavá, co vymyslím :o) krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  10. Marti,tak teď jsem se lekla,že já jediná byla v práci a on byl prodloužený víkend :-)))došlo mi to v zápětí:-)))k tobě chodím moc ráda.Králičí slečna je moc krásná a dekorace taky.Tady u nás porcelánové kytičky nemají:-( Krásný týden přeji.Asi ještě nemáš prázdninový,ale alespoň se je pořád na co těšit,že?Měj se moc krásně.Papa.Věra.

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko taky Tě obímám a musím Ti pochválit Tvůj úžasný blog.Moc ráda chdím k Tobě nakukovat a dl jsem si Tě dokonce i do oblíbených,Dnes mě u tebe moc zaujala tá háčkovaná kočička,zrovna háčkuji miminkovskou dečku a kočička by se k ní krásně hodila.Byl by to pro tebe problém mi poslat popis! Moc Tě prosím. Předem děkuji Luďka soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, ten je roztomiloučký:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  13. Krása moc se povedla..Krásně nafocené :) Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Králíček je krásný a řeřichu mám ráda už se těšim na recept.Radka

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Martinko, králičí holčička se ti moc povedla! Úplně zírám, co se dá v Kiku koupit, moc tam nechodím, musím to napravit. A řeřichu jsem už taky nasela, zatím čekám...
    Měj hezký pondělní podvečer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Martinko, králíček je úžasný, moc se mi líbí háčkovaná zvířátka, ale zatím jsem nic nespáchala, budu to muset napravit, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  17. Martinko děkuji Ti za to,že jsi se snažila mi pomoct, já jsem někde viděla kočičku a asi jsem si to spletla, ale zajíček je úžasný zkusím něco vytvořit.mě krásné předjarní dny a děkuji za milé slovíčka které potěší. PáPá L.

    OdpovědětVymazat
  18. Marti králičí slečna je učiněná fešanda.Povedla se Ti moc :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  19. MARTI, MOC HEZKÉ TVOŘENÍ A KRÁSNÉ FOTEČKY.
    PĚKNÁ VELIKONOČNÍ PŘÍPRAVA.
    MĚJ SE POHODIČKOVĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...