pátek 28. prosince 2012

Život je hostina ...


Moc Vás všechny zdravím v tomto krásném přednovoročním čase milé přítelkyně.
I u nás Ježíšek naděloval krásné dárky a jedním z nich, který nechal pod stromečkem pro mě, byla knížka mé oblíbené autorky Nigelly Lawson ... Život je hostina.
Udělala mi velikou radost, protože je to již třetí Nigellina knížka do mé sbírky. Tentokrát je koncipovaná podle oslav různých svátků, samozřejmě převažují křesťanské oslavy, ale obsaženy jsou například i recepty z židovské a gruzínské kuchyně a dalších. Takže možnost naučit se nová jídla je zaručena.
Zvu Vás dnes na malou ochutnávku z obsahu této úžasné knížky...






Tak....navnadila jsem Vás na dobrůtky...?
V tomto povánočním čase jsme asi všichni přejedeni...
ale přijde doba, kdy nás zase bude honit mlsná...
a recepty z Nigelliny knížky by se mohly hodit...
co říkáte ?






Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina



21 komentářů:

  1. Ahoj Martinko,
    ochutnávka z Tvého krásného dárečku-
    samé dobrůtky!! Takový citronový andělský dort, hmmmm....Určitě nám něco přichystáš do příspěvků, na což se těším!!!
    Přeji krásné a pohodové poslední dny v tomto roce!!!
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jarunko...budu se snažit něco přichystat, to víš že jo...☺
      I já ti přeji fajn dny 2012 a hlavně super dny v roce 2013!!! Pa pa Martina ♥

      Vymazat
  2. Krásna knižka, je o tiež moja obľúbená autorka a jej programy v televízii nikdy nevynechám.Už sa teším, ako budeš skúšať a podelíš sa s nami. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko....tak jsme na tom stejně...budu zkoušet a podělím se ráda, pa pa zlatí Martina ♥

      Vymazat
  3. Martí, vypadá to moc lákavě....já bych ale doma potřebovala i tu živou kuchařku :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evčo...☺ fakt živou? nevaříš?anebo nestíháš?
      Já vařím téměř denně, protože dcera měla mononukleózu, tak jsem jí musela vařit dietně a už jsem se toho nezbavila ☺, pa pa Martina

      Vymazat
  4. Martinko, dostaly jsme stejný dárek! Taky z ní mám radost, ty je sbíráš, moje je první!
    Tak se budeme informovat, co jsme už ukuchtily, jo :o)
    Měj krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helinko...no sbírám...nevím, jestli se tomu tak dá říct, ale mám zatím všechny, které u nás vyšly...a jedna lepší než druhá. Je to často moje večerní čtení ☺ pa pa zlatí ♥ Martina

      Vymazat
  5. Samá mňamka:-)Krásná knížka!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, to vypadá všechno naprosto úžasně. Samé dobroty. Tak se pak pochlubit až něco ukuchtíš. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leonko...to víš, že něco ukuchtičkuji a podělím se o recept, pa pa Martina

      Vymazat
  7. Martinko, tak už se těším na Tvé kuchařské a cukrářské počiny - vždy vypadají velice lááákavě! Hezké poslední dny starého roku, pa Maru
    PS: jukni - u mne na blogu Giveaway 1.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maru...tak to se budu snažit, abych tě ve svých kuchařských počinech nezklamala ☺, pa pa Martina

      Vymazat
  8. Program o varení s Nigellou som sledovala v TV -úžasné recepty a veľmi sa teším na Tvoje kuchárske príspevky.
    Martinka, robila som podľa teba vanilkový cukor, chutí výborne a tá božská vôňa...
    Krásneho Silvestra a všetko dobré v Novom roku.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janka...jůůů, to jsem ráda, že se vanilkový cukřík tak povedl...přeji ti fajn poslední den 2012, pa pa Martina ♥

      Vymazat
  9. Martinko, knížka vypadá nádherně ........... doufám, že nám tady z ní sem tam nějaký ten úžasný receptík vložíš .......... přeju ti krásný a veselý nový rok !!!!........ Marki

    PS: Doufám, že problémy s blogem ustaly, docela mě to vyděsilo ?????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki...jo jo jo...vložím receptík neboj. Mám pocit, že budu muset požádat o pomoc někoho povolanějšího, aby odstranil ten falešný blog :-(. Pa pa Martina ♥

      Vymazat
  10. Miluju Nigeliino vaření, i ji. Dávala mi hodně síly bojovat se životem právě po jejích smutných peripetiích. Přitom se stále směje, a nádherně vypadá. Je fantastická!! Takže ti ze srdce přeji takový dárek. Asi se po ní také budu muset poohlédnout. Já tedy zatím od ní nemám žádnou, jeno ji sleduji občas v TV.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, Marti, tak to je super dárek, ten bych si taky nechala líbit! Krásný den, L.

    OdpovědětVymazat
  12. ˜*•.˜”*•.˜”*•.•*”˜.•*”˜ .•*˜ ”*•.
    KRÁSNY NOVÝ ROK MARTINKA!
    *”˜ .•*”˜.•*˜•*˜ .• *” *•. ˜*•.˜*•.

    :-)
    pa Zdenka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...