sobota 8. prosince 2012

8. prosinec ... Dezertní vánoční nápoj ...


Přeji Vám milé dámy příjemnou adventní sobotu.
Dnešní den mám vyhrazený pro pečení cukrovíčka. Jak jsem již psala dříve, nebudu to letos přehánět. Samozřejmě nesmí chybět vanilkové rohlíčky a kuličky, ořechové mušličky, kokosky, mandlové kartičky a linecké kytičky. A nesmím zapomenout na išelské mandlové placičky. Zkusím ještě několik nových druhů, moc se mi líbí ovocné florentinky a čokoládové nepečené kuličky obalené v hořkočokoládovém posypu. Tyto recepty jsou z vánočního Appetitu, tak snad se mi to povede.
A protože večer po pečení jsem vždycky unavená, připravím pro nás lahodný dezertní vánoční nápoj.
Pokud byste si ho chtěli také připravit, přikládám recept.
8.                  prosinec
❅❅❅
Horký vinný nápoj



Na 500 ml tohoto nápoje budete potřebovat:


500 ml suchého bílého vína
několik plátků jablek
několik měsíčků klementinek
1 čajový sáček zeleného čaje
2 tyčinky skořice
2 PL hnědého třtinového cukru
anýz (dle chuti)


Vše nalijte do hrnce ( kromě čaje) a přiveďte k varu.
Následně přidejte čaj, nechte chvilku vyluhovat ... A JE TO TADY ...
To je vše...už můžeme jen popíjet.
Pro nealkoholickou verzi můžete víno nahradit hroznovým džusem.
Musím říct, že nápoj je opravdu vynikající, má nádhernou barvu...a čím teplejší, tím více Vám rozproudí krev v těle ☺




Moje milé...
užijte si klidný a pohodový adventní den...
a ať už budete dělat dneska cokoliv...
tak hlavně s "elánem a nadšením" 
☺☺☺



A rolnička nakonec...
Zítra bude příspěvek voňavýýý....
Pa pa



Opatrujte se ❅❅❅
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

12 komentářů:

  1. Martinko, také se chystáme s klukama péct ... jen co se vrátí ze sáňkování s tatínkem, vrhneme se na to. Jen škoda, že nemám doma ani kapku vína. Určitě bych hned vařila i tvůj nápoj.
    Hezké odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věruško...doufám, že jsi pěkně napekla...já už mám z 98% hotovo...tak si teď dáme s manželem vinný nápoj...už se těším...pa Martina ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Martinko,
    zdravím Tě z mrazivé soboty!!
    Nápoj by tedy přišel vhod, mám tady všechno potřebné, tak si jej večer uvařím!! Děkuji za receptík!!
    A na Tvoje pečení se moooooooc těším!!
    Hezký voňavý den!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarunko...
      máš pravdu, je opravdu mrazivý den, i když já jsem ho prožila u trouby, takže mně je teplo. Ale teď už jdu odpočívat. Přeji ti fajn večer, Pa pa ♥, Martina

      Vymazat
  3. Ahoj, Marti! Vůni z Tvého úžasného vánočního nápoje cítím až sem :o) jen mám problém, že po takovém svařeném alkoholu usínám, ikdyž je v něm zelený čaj :o) u mě funguje spíš řádný koflík kafe nebo přinejhorším kola s ledem :o) hezký adventní večer, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leničko...☺ tak ty usínáš joooo!!!!☺ Tak ho vyzkoušej v ranních hodinách, abys neměla šanci být unavená. Pa pa a princezničce ☺, Martina

      Vymazat
  4. Nápoj vypadá moc lákavě,ale já tedy nepiji a to vůbec:-))))Fotečky ale jako vždy krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Miško...my také pijeme alkohol málo, ale toto je spíš takové zahřívací pitíčko☺ pa Martina

      Vymazat
  5. Tak Martinko, doufám, že se všechno vydařilo, máte napečeno a ty sedíš, nožky podložené a v ruce sklenku téhle dobroty!
    Odpočívej a užij si večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko,vypadá to moc lákavě. Už jsem si zapsala recept, nakoupím suroviny a určitě vyzkouším. Krásnou zítřejší adventní neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Marti a to si hovorila, že to letos nebudeš preháňať, a pokiaľ som správne napočítala, tak máš v pláne spraviť 9 druhov koláčikov. Ty si ale šikulka. Nápoj si určite vyskúšam spraviť. Vyzerá zaujímavo.Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Jééje Martinko to zní lákavě, u nás nevvíce frčí zázvorový grog, jablečný "svařáček" a klasický svařík - tomu olduji sama :-) Toto v kombinaci s čajem a klementýnkami vyzkouším, to ještě neznááám :-) Děkuji . Krásný a voňavý Adventní čas ze srdce přeje Evča

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...