čtvrtek 6. prosince 2012

6. prosinec ... V záři hvězd ... ✭~✴~✭


Milé dámy...moc Vás zdravím. Pojďme spolu otevřít šesté adventní okénko s názvem "V záři hvězd".
A skutečně...hvězdy v letošních Vánocích vedou. Nejen, že jimi máme ozdobeny polštáře, utěrky, větvičky..., zkrátka všechno možné i nemožné,... ale dokonce je máme letos i v oknech. A to jsem tedy opravdu šťastná, protože ... není to tak dávno, co jsme s manželem vzpomínali, jak jsme "kdysi" sháněli červenobílé papírové hvězdy v bývalé NDR. Vzpomínám si, jak jsme s tatínkem před těmi skoro třiceti lety zběhali skoro celé Drážďany, abychom tu naši hvězdu také měli. Jaká byla naše radost, když jsme ji nakonec opravdu sehnali ☺Dnes je to jiné, dá se sehnat téměř vše...ale nevím, jestli to právě nepostrádá to pravé kouzlo. Stojí to určitě za zamyšlení a je pravda, že vzpomínky nám nikdo z hlavy nevymaže a ať už je to jak je to, jsem za ty vzpomínky moc ráda.
6.                  prosinec
❅❅❅
Blýskání 



Já nevím jak Vy...
ale já mám toto období moc ráda...
právě pro ta světýlka...
pro tu pohodu, která je jimi navozena...
Mám ráda jen taková jednobarevná světýlka,
která vyzařují světlo...
jako skutečné svíčky...

           ✭
            ✭
✭~✴~✭



Opatrujte se ❅❅❅
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

10 komentářů:

  1. Martinka moc kraaaasne hviezdy...krasne svietia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko krásný příspěvek o hvězdách.Také je mám moc ráda a také podobnou svítíme.
    Moc hezký den přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, i u nas letos vedou hvezdy. Ty svitive zatim nemam, i kdyz po nich pokukuji, ale tech drevenych tech je... Tohle je moc krasne okenko! Tesim se zase zitra! Hezky den!

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu Marti, hviezdy tento rok vedú.Krásne rozžiarené fotky od Vás doma.Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, krásný příspěvek, přímo "hvězdný" ..........moc krásná hvězdička,............ o víkendu se chystám do ikey, tak si myslím, že i já si tam nějakou hvězdičku přihodím k nákupu ............pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný příspěvek...jako celý váš blog:-)))...hezký adventní čas. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčátka...moc Vám děkuji, že jste i v předvánočním shonu našly ke mně cestu. Díky !!! Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marti!!!
    Krásné hvězdičky!
    Taky mám moc ráda vánoční světýlka.
    Přeju hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko jsou překrásné!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné!
    Každý rok si říkám,že si je musím pořídit a zase jsem je propásla.
    Krásný den,Alena.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...