úterý 18. prosince 2012

18. prosinec ... Okouzlující dřevěné ozdoby ...


Otevírání našich adventních okének se chýlí kvapem ke konci ...  i dnes Vás mé milé přítelkyně srdečně vítám.
Dnešní příspěvek je vzpomínkou na mého milovaného tatínka, který byl velmi šikovný, pečlivý a kreativní při práci snad s čímkoliv. Ze dřeva pro mě a pro sestru vyřezal okouzlující dřevěné ozdůbky na stromeček. Je to 100% ruční práce, a proto jsou, myslím pro nás pro obě, tak cenné. Určitě se budou s láskou dědit, alespoň tedy u mě v rodině, a tak jednou zůstanou i mé dceři, pro kterou to bude milá vzpomínka na dědečka Vláďu. Moc nám všem chybí , a právě v tento sváteční čas jsou vzpomínky vždy mnohem intenzivnější. I když já musím říct, že myšlenku na tatínka mám v hlavě každý den.

Takže... milý tatínku...dnešní příspěvek je jen pro tebe 

         ♥            ♥
          ♥          ♥         ♥
          ♥                         ♥
         ♥                   ♥
          ♥          ♥
           ♥
18.                 prosinec
❅❅❅
Okouzlující tatínkovy ozdoby 

                                                                                          

Shodou okolností jsem včera dostala něco úžasného...
spolužák mého tatínka, pan docent Richard Růžička,
mi poslal vánoční přání...
a přiložil fotky asi z roku 1957 nebo 1958,
na kterých jsou kluci za studií...
a je tam samozřejmě i  můj tatínek...
je to ten se srdíčkem...♥
které ho však bohužel nakonec zradilo.


...DĚKUJI...



Milé dámy...
velmi Vám děkuji...
že jste se mnou prošly tichou vzpomínkou...
Moc si toho vážím




Opatrujte se ❅❅❅
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


9 komentářů:

  1. Milá Martino, moc krásný příspěvek. Musím se přiznat, že příspěvky projíždím poslední dobou dost rychle, ale ten Tvůj jsem si ráda pomalinku prohlédla. Máš krásnou památku na tatínka. Jistě do toho vložil všechnu lásku k vám. Přeji Ti pokojný předvánoční týden. Slávka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Marti, nádherný článeček. K Adventu tyto vzpomínky patří. Ozdobičky jsou překrásné, doslova mě okouzlili a usmívám se, byť jsem třetí noc nespala :-) Máš moc krásnou vzpomínku na tatínka. Martinko, přeji ti krásné dny a úsměv na rtech :-) papa

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Martinko,
    každým dnem otvírám tvé adventní okénko a těším se, co v něm bude :-)
    Dnes je to krásná vzpomínka na tatínka :-)
    Máš na něho moc krásnou památku!
    Než já jsme svého otce stačila poznat, tragicky zahynul v mých 7 letech, takže nemám ani vzpomínky.
    20.12. by měl narozeniny.
    Ale nesmutním, je to už moc dávno a život jde dál !
    Krásný předvánoční týden!

    OdpovědětVymazat
  4. Martinka, dnes pri čítaní Tvojho adventného okienka mi vyhrkli slzy do očí. Krásne si to napísala a máš nádherné ozdôbky. Ja mám tiež pár vecičiek po ocinovi a často naň spomínam, i keď 5.12. to bolo už 17 rokov čo zomrel. Bola som jeho miláčik a to mi vždy zostane. Tiež nám veľmi chýba. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, krásně jsi zavzpomínala na tatínka. Dřevěné ozdoby jsou krásné a je to stálé napojení na tatínka.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko,jsou to krásné ozdobičky,se kterými je spojena spousta krásných vzpomínek...

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Martinko, jak vidíš, nejsi sama, kdo už tátu nemá...ani já už ne...
    Ty ozdoby jsou kouzelné, hotový poklad, krásné dědictví! Každý by měl mít něco takového...
    Přeji ti krásný večer a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, ozdoby jsou nádherné, tvůj tatínek byl moc šikovný ......... moc krásně jsi to napsala,....... je pravda, že o vánocích se ten "stesk" po našich blízkých, kteří už tady nejsou, nějak prohlubuje,..... taky vzpomínám ....... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Děvčátka...já vám všem moc děkuji za milá slova a přeji Vám prima den, ♥♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...