pátek 6. dubna 2012

Velký Pátek

Přeji Vám klidné dopoledne mé milé. Dnes je Velký Pátek, říká se mu také bolestný nebo tichý. A takový by měl dnešní den být. Podle tradice zvony nezvoní, věřící vyjadřují svůj smutek z ukřižování a smrti Ježíše. Velký pátek bývá také považován za jeden z nejmagičtějších dnů v roce, kdy se na pole a do lesů vypravují hledači pokladů.
Já jdu péct bochánky, a proto je moje dnešní zastavení jen kratičké.




Prožijte si dnešní den v klidu...


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

6 komentářů:

  1. Marti ... jako vždy krásné fotečky ... doufám,že pátek prožiješ v pohodě a nic nespálíš ...

    ... Krásné Velikonoce ... Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Denisko...jsi zlatíčko, bochánky jsou už krásně vykynuté, tak je dát do trouby, pa pa Martina

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, moc hezké povídání, včera i dnes doplněné krásnými fotkami. Moc jsem si to tady užila, právě jsem dopekla beránka, vyklopil se bez újmy, tak ať se daří dílo i tobě.
    Krásné Velikonoce, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko...velmi pěkně ti děkuji za milá slovíčka, vždy mě od tebe potěší. Beránka budu péct zítra. mám takovou letitou formu, ale dobře se z ní beránek vyklápí, tak ho peču ráda. krásné Velikonoce Helenko, Martina

      Vymazat
  4. Krásné a pohodové velikonoce.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...