úterý 17. dubna 2012

Podvečerní procházka se žlutými motýly...

Příjemný úterní podvečer mé milé. Dnes jsem si s sebou na zdravotní procházku vzala foťák. A dobře jsem udělala. Potkala jsem totiž párek žlutých motýlů :o)
Pojďte se, prosím, se mnou chvíli toulat po mých stezkách...


Asi to jsou motýli modřínoví...tam se jim líbilo, jak je vidno, nejvíc...



Tady je motýlek na bříze... kdo by to řekl, že je tak přelétavý... :o)





Mladé výhonky modřínů jsou tak krásné a čerstvé...



Představte si, že mezi poli je nádherný křížek. U něj je vždycky moje několikavteřinová zastávka. Trošku se i divím, že ho ještě nikdo nezničil, jak je to u nás zvykem. Ale možná to bude tím, že tam chodím jenom já a sousedka se psem.



Tímto moje dnešní motýlo - modřínové toulání končím...a děkuji, že jste, milé dámy, šly se mnou ♥♥♥♥♥





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

13 komentářů:

  1. Závidím slunečné procházky, u nás je pod mrakem a dost chladno. A nikde žádný motýl...:-)))
    Moc se ti žluťásek povedl!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Ale, ale, to tedy koukám, co u vás poletuje, Martinko! Jsou to tedy fešáci, to musím uznat :o)
    Ten křížek je úžasný, za takovými tichými místečky bych já musela jít dýl, než tu tvoji půlhodinku.
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko.....chodíš na moc hezké procházky...křížek je opravdu nádherný.
      A doprovod jsi měla také moc moc krásný....žluťásek se ti povedl.
      Už se těším na tvůj další procházkový příspěvek Jana

      Vymazat
  3. Kráááááásné fotečky,motlýlci jsou nádherní a ten kříž-také bych u něj vždy postála-nedivím se ti!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký motýlek. A okolí vypadá že je u vás taky moc pěkné. Boží muka u nás taky máme, ale ne tak hezky udržované.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, taky miluju tu jarní přírodu. Pěkný večer Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko,
    teda to jsi měla opravdu štěstí potkat takový krásný páreček ;-)
    Víš, že si nás inspirovala k procházkám ? ;-)
    Uvědomila jsem si, že pohybu máme žalostně málo a i váha pomaličku stoupá !
    Včera jsme začali , bylo krásně :-)
    Objevili jsme také uprostřed pole kříž , asi to bylo v dávných dobách zvykem , ale ulitky jen dvě a motýlka žádného ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko krásná procházka, úžasné fotky a ještě hezčí motýlci.. šla jsem s tebou a doufám , že jsem spálila nějaké to deko :-)) a nebo že by to takhle nefungovalo kruciš :-)) pa krásný den má milá ♥ Dita

    OdpovědětVymazat
  8. úžasná procházka,děkuji že jsem mohla jít.Krásní motýli.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky. Krásný sluníčkový den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, to je ale krasny cizokrajny fesak! A dekuji za prijemnou i kdyz jen virtualni prochazku. Mej hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  11. Krásní motýlci to u Vás poletují :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherní motýlci a krásný křížek.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...