sobota 28. dubna 2012

Perlorodky z listového těsta...

Zdravím Vás mé milé v horkém sobotním odpoledni. Sobota je v naší rodině pečící den. Máme moc rádi něco dobrého ke kávičce. A i když já se musím s tím sladkým ovládat a v posledních třech týdnech jsem měla v puse opravdu jen trošku sladké müsli, tak dneska si asi jednu malinkou perlorodku dám. Je myslím potřeba se i kapánek odměnit :o)


Recept je úplně jednoduchý. Potřebujete listové těsto, povidla, vajíčko na pomašlování a vykrajovátko. Já jsem si pořídila tvořítko na ravioly od Tescomy (konečně je k sehnání i u nás) a tím to jde úplně skvěle.



Je to velmi rychlé, v kuchyni si příliš nepořádku neuděláte a vzhledem k velikosti je to taková mňaminka jednohubka...



Takže si moje milé udělejte kávičku, něco dobrého si k ní dejte a odpočívejte.



Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina




8 komentářů:

  1. Marti, to vypadá moooc lákavě...
    Krásný podvečer, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko...je to moc dobré, musím se hlídat, abych jich nespořádala moc :o) pa Martina

      Vymazat
  2. Martííí ... to vypadá super ... a určitě jsou dobré ... jen co bude čas tak je vyzkouším ...

    ... příjemný večer a pěkně slunnou nedělku ... Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Deni, určitě to vyzkoušej, je to rychlovka a kdybych mohla, snědla bych jich na posezení plech :o) pa pa Martina

      Vymazat
  3. Martinko krásný sladký příspěvek,u nás je sobota také pečící den,jen dnes jsme byli pryč tak mě to čeká zítra!Přeji další krásné sluníčkové dny!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško ahojky...děkuji za tvůj komentář, vždycky mě potěší, pa pa Martina

      Vymazat
  4. Mnam mnam vypadá to velice lákavě :o)Koukám že ocenění jsi už dostala ale to nic nemění na tom že i ode mne ho máš u mne na mém blogu :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Martio...děkuji moc za ocenění i za tvá krásná slovíčka, pa pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...