pondělí 27. února 2012

Kytičky ve větru...

Zdravím vás mé milé. Na zahradě máme desetiletou kroucenou vrbu. Když jsme ji s manželem sázeli, byla úplně malinká a slabounká. Ani jsem nevěřila, že z ní nějaký strom vyroste. Ale povedlo se a teď už je to opravdová ozdoba naší zahrady. Loni jsme ji ozdravili. Udělali jsme takové radikální řezy, až mi jí bylo líto a dcera nám vyčítala takový rozsáhlý zásah. Zdá se ale, že jí to jen prospělo.
Abych ji ozdobila, navěsila jsem na ni háčkované kytičky.




Krásně se pohupovaly ve větru...






...a tak jsem je musela podržet...











Pro dnešek se s Vámi loučím
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

14 komentářů:

  1. Marti ... vrba je veliká parádnice ... a Ty šikulka ... u babičky jsme vrbu několikrát sázely ... ale vždy nám ji něco podežralo ... tak nemáme ani jednu ...

    ... doufám, že už jsi zdravá ... pěkný večer ... Denisa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoh Denisko... děkuji za komentář a zdravá tedy jseště moc nejsem, ale už jdu zítra do práce, ach jo. Pa pa, hezký večer Martina

      Vymazat
  2. Strapatá vŕba je naozaj veľká a hačkované kvetinky sú krásna.
    Prajem krásny večer

    OdpovědětVymazat
  3. Marti dobrý nápad:-) vrbičce to sluší.Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko...moc děkuji za pochvalu. Hezký večer Martina

      Vymazat
  4. Milá Martino,jsem ráda,že tě poznávám.
    Máš to tu moc hezké.
    Já se zase někdy zastavím:-)
    S pozdravem Žaneta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanetko...děkuji moc za pochvalu a určitě se zastav, bude mi potěšním. Martina

      Vymazat
  5. Zdravím Tě Martinko...kytičky na vrbě vypadají moc krásně.Také jsme na chalupě naši vrbičku pořádně "seřezali" jsem zvědavá jak po zimě obrazí,zda jí to prospěje jako té vaší :))
    Martinko přeji Ti pohodové dny Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janinko...děkuji ti za návštěvu. A neboj, vrbičce to prospěje. Já jsem viděla v sousední vesnici, že to tak seřezávají každý rok a pokaždé jim pěkně obroste. A nakonec i ta naše je toho důkazem. Pa pa a hezký klidný večer Martina

      Vymazat
  6. Krásně jsi ji ozdobila to by mě nenapadlo,já mám vrbičku také,tak tříletou,ale nechávám jí jen jako menší stromeček a budu se opičit a nazdobím jí jako ty,snad se nebudeš zlobit!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudu se zlobit...vždyť se inspirujeme jedna od druhé :-):-):-) Krásný den Martina

      Vymazat
  7. Martí, kytičky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško...děkuji velmi pěkně za pochvalu... Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...